Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2010 08:17 - избавен чрез милостта мт.5:7
Автор: ilveen Категория: Хоби   
Прочетен: 667 Коментари: 0 Гласове:
0



                                 избавен чрез милостта
мт.5:7"Блажени милостивите,защото на тях ще се покаже милост."

 І.произхода на милостта
   1.милостта произхожда от Бог Отец
      Пс.86:15" Но,Ти,Господи,Си Бог състрадателен и млостив,дълготърпелив,
      многомиилостив и верен."
   2.милостта проижхожда от Господ Исус Христос
       пример: Добрият самарянин Лк.10:30-37
                         Ерихонският слепец Лк.18:35-43
        ст.39"Сине Давидов смили се над мен !
   3.човекът източник на милостта
      * милостта помага на нуждаещия се,помага на гладния,помага на голия,
        помага на жадния,помага на болния,помага на отхвърления
 ІІ.основата на милостта
    1.любовта като основа на милостта
       мт.5:44"Но Аз в казвам;обичайте неприятелите си и се молете за онизи
                    които ви гонят."
       1.Кор.13:4"Любовта дълготърпи и е милостива...
    2.Любовта има приятели
       пс.85:10"Милост и истина се срещнаха,правда и мир се целунаха."
       а. любовта трябва да е истинска
       б. любовта трябва да е праведна
       в. любовта трябва да е миролюбива
ІІІ.милостта средството чрез което бог чува молитвите ни
    Пс.119:149" Чуй молитвата ми според милостта Си......
    Пс.69:13" Но аз към Теб отправям молитвата си,Господи,в благоприятно
    време,Боже,според голямата Си милост ме послушай,според верността
    на Своето спасение."
ІV.плодовете на милостта
    1.милостта съживява човека
       Пс.119:159" Виж колко обичам Твоите правила,съживи ме според милостта си."
    2.милостта е равна на правосъдето
       Пс.101:1" Ще възпея милост и правосъдие,на Теб Господи,ще пея псалми."
       Ос.12:6" А ти се обърни към своя Бог,пази милост и провасъдие и постоянно
                     се надявай на своя Бог."
    3.милостта избавя човека
       Пс.109:26" Помогни ми,Господи,Боже мой,спаси ме според милостта Си."
    4.милостта е състрадателна
       Зах.7:9" Така говори Господ на войствата и казва:Съдете с истинен съд и
       оказвайте милост и състрадание всеки на брат си."
V.наградата на милостта
    1.милостта винаги носи радост
    2.милостта винаги носи утеха
    3.милостта винаги води до Бога
    4.милостта непременно ще намери милост
       Пр.19:17" Който показва милост на сиромаха,заема на Господа и Той ще му
                       отплати за благодеянието."
       Пр.28:27" Който дава на бедните,няма да бъде в нужда,а който скрива очите
                       си от тях,мнато ще го кълнат."
       Евр.6:10" Защото Бог не е несправедлив,за да забрави делото ви и любовта,
       която показахте към Неговото Име,като послужихте и още служите на светиите."
       Лк.6:37-39" Не съдете и няма да бъдете съдени; не осъждайте,и няма да бъдете
       осъждани;прощавайте,и ще бъдете простени;дайте и ще ви се дава:добра мярка
       натъпкана,стърсена,препълнена ще ве дадат в скута,защото ще ви се отмерва."

                                               заключение  
в заключение желая да кажа че милостта произхожда от Бог Отец и от Господ Исус
Христос чрез които милостта приминава във човека и чрез човека започва да
обича да помага и да показва милост
Мт.25:34-41" Тогава царят ще каже на тези които са от дясната му страна;Елате вие
благословени от Отца Ми,и наследете царството,приготвено за вас от създаването
на света;Защото огладняхи Ме нахранихте;ожаднях и Ме напоихте;страник бях и
Ме прибрахте;гол бях и Ме облякохте;болен бях и Ме посетихте;в тъмница бях и Ме
споходихте.Тогава праведните в отговор ще Му кажат;Господи кога Те видяхме гладен
и Те нахранихме,или жаден и Те напоихме? И кога Те видяхме страник и Те прибрахме
или гол и Те облякохме? И кога Те видяхме болен или в тъмница и Те споходихме?
А царят в отговор ще им каже; Истина ви казвам; понеже сте направили това на един
от тези Мои най-малки братя,на Мен сте го направили." Амин

Подготвил.Али Исмаилов Ахмедов 04.02.2004 
             


Тагове:   милостта,   мт57,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilveen
Категория: Хоби
Прочетен: 404862
Постинги: 331
Коментари: 21
Гласове: 80
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031