Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2010 13:48 - изпратените- 2-
Автор: ilveen Категория: Хоби   
Прочетен: 356 Коментари: 0 Гласове:
0



                                  изпртените -2-
  Мт.10:16-25
           
  І.личността която изпраща изпратените
    1.Господ Исус Христос личността която изпраща изпратените
       "Ето, Аз ви изпращам.........
    2.Святият Дух личността която изпраща изпратените
       Дея.ап.13:2"И като служиха на Господа и постеха,Светият дух каза:
       Отделете Ми Варава и Савел за работата,за която съм ги призвал."
       *Пример.избраните изберат други които да продължат да изпращат други.
        Но техният избор не се състои в техния личен избор,но зависи от избора
        на Господ Исус Христос и изборът на Святия Дух.
       дея.ап.9:10-20
 ІІ.характера на изпратените
    1.като овце
       " Ето,Аз ви изпращам като овце..........
    2.като агнета
       лк.10:3"Идете!Ето,Аз ви изпращам като агнета....
ІІІ.мисията или местоработата на изпратените
    1.посред вълци - преобраз на
       а.зли хора,грабители
       б.невярващи хора
ІV.разумността на изпратените
     1.разумни като змиите
     2.незлобиви като гълъбите
V.предупреждунието към изпратените
       "И пазете се от хората....защо?каква е причината
      а.защото ще ви предават на съдилища
      б.защото ще ви бият по синагогите
         мт.23:34"Затова1ето,Аз изпращам до вас пророци,мъдреци и книжници:
         едни от тях ще убиете и ще разпънете,други от тях ще биете по
         синагогите си и ще гоните от град в град."
         дея.ап.5:40"И те го послушаха:и като повика апостолите и ги биха и им
         заповядаха да не говорят в Името на Исус и ги пуснаха."
         *примери смъртта на архидякон Стефан дея.ап.6:8-15
         *апостол павел 2.кор.11:24-27         
          - отново защо какви са другите причини
        1.за да свидетелстваме пред управниците
           дея.ап.24:30"А когато управителят кимна на Павел да вземе думата,той    
           отговори:Понеже зная,че ти от много години си бил съдия на този народ
           аз на драго сърце говоря в своя защита."
           - Управителите са:Президенти,министри,кметове,народни представители
        2.за да свидетелстваме пред царе   
           дея.ап.26:1-2"Тогава Агрипа каза на Павел:Позволява ти се да говориш за
           себе си.И така,Павел простря ръка и започна да говори в своя защита:
           Честит се считам,царю Агрипа,затова че днес ще се защитя пред теб относно
           всичко за което ме обвиняват юдеите."
       3.пред народите
          мт.24:14"И това благовестие на царството ще бъде проповядвано по целия
          свят за свидетелство на всичките народи:и тогава ще дойде свършекът."
VІ.утехата на изпратените
      1.не се безпокойте за това какво ще говорите
         изх.4:10-12"А Мойсей каза на Господа:Моля ти се,Господи,аз не съм красноречив
         нито от вчера,нито от завчера,нито откакто си започнал на говориш на слугата си
         а трудно говоря и езикът ми е тежък.Но Господ му каза:Кой е направил на човека
         уста?Или кой прави човека ням или глух,или зрящ или сляп?Не аз ли,Господ?
         Сега иди,и Аз ще бъда с устата ти,и ще те науча какво да говориш."
      2.не се учудвайте че
         а.брат брата ще предаде на смърт
         б.баща-детето си и децата ще се надигнат против родителите и ще ги докарат да смърт."
         в.когато ви мразят заради Моето име
         г.когато ви преследват
VІІ.насърчението към изпратените
      1.достатъчно е на ученика да бъде като учителя си
      2.и слугата като господаря си
                                              заключение
Днес Господ Исус Христос желае всеки един от нас да се помоли,дори и да не е бил избран
да бъде свидетел на благовестието,ако се чувстваш изпратен знай че Духът на Исус
ще ти напомня къде и какво да говориш."
йн.15:26-27"А когато дойде Застъпникът,когото Аз ще изпратя от Отца,Духът на Истината
който изхожда от Отца.Той ще свидителствува за Мен.но и вие ще свидетелствате,
 защото сте били с Мен отначало."

подготвил.Али Исмаилов Ахмедов  08.06.2007                                






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilveen
Категория: Хоби
Прочетен: 406673
Постинги: 331
Коментари: 21
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930