Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2010 13:50 - тежеста на християнството
Автор: ilveen Категория: Хоби   
Прочетен: 719 Коментари: 0 Гласове:
0



                          тежеста на християнството
 Мт.10:34-39

 І.Христос обяснява тежеста на християнството
   1.да не мислите че дойдой да поставя мир на земята
      * Евреите чакаха Месия`та да донесе мир и освобождение за тях
      Евр.9:6" Защото ни се роди Дете,Син ни се даде;и управлението ще бъде
      на рамото Му; и  Името Му ще се нарече:Чудесен,Съветник,Бог Могъщ,
      Отец на вечноста,Нняз на мира."
   2.дойдох да поставя меч
      * Исус княза на мира идва и поставя меч.Защо?
      Йн.14:27"Мир ви оставям;Моят мир ви давам:Аз не ви давам както светът
      дава,Да не се смущава сърцето ви."
      * какъв е този меч ? това е силата на духа
      -без меча на духа не можем да имаме Христовия мир
      Гал.5:22-23"А плодът на духа е:любов,радост,мир,дълготърпение,благост,
      милост,вярност,кротост,себеобуздание:против такива няма закон."
      * това е меч не само на духа но е меч на Божието Слово
      Еф.6:17"Вземете също и шлема на спасението и меча на Духа,
      който е Божието Слово."
      Евр.4:12"Защото Божието Слово е живо,действено,по-остро от всеки двуостър
      меч,като пронизва до разделяне душата и духа,ставите и мазака,и е съдия на
      помислите и намеренията на сърцето."
      - може ли да има мир ако няма любов
      - може ли да има мир ако няма милост
      - може ли да има мир ако няма мир
      - може ли да има мир ако няма дълготърпение
      - може ли да има мир ако няма благост
      - може ли да има мир ако няма милост
      - може ли да има мир ако няма вярност
      - може ли да има мир ако няма кротост
      - може ли да има мир ако няма себеобуздание
      - може ли да има мир ако няма Божие Слово
      не,неможе по тая причина Христос дойде да постави меча на духа и меча на
      Божие`то Слово за да може истинският мир да изпълни сърцата на всички."
   3.Христос дойде не само да постави меч но и да разлъчи ( раздели )
      в Йн.17:21" да бъдат всички едно: както Ти,Отче,Си в Мен и Аз в Теб,така и те
      да бъдат в Нас ( едно ),за да повярва светът чи Ти Си Ме пратил."
      ст.23" Аз в тях и Ти в Мен,за да бъдат съвършени в едно,за да познае светът,
      че Ти Си Ме пратил и Си ги възлюбил,кокто възлюби Мен."
      ст.24"Отче,желая,гдето съм Аз,да бъдат с Мен и тези,които си Ми дал,за да гледат
      Моята свава,която си Ми дал:защото Си Ме възлюбил преди създанието на света
      * Христос тук говори за единство но в Мт.10:35-36 - четем
      а.дойдох да разлъча човек от баща му
      б.дойдох да разлъча дъщеря от майка й
      в.дойдох да разделя снаха от свекърва й
         защо?какво е причината за това разделение
      Мт.10:21-23"брат брата ще предаде на смърт,и баща детето:и деца ще се надигат  
      против родителите и ще ги докарват дори до смърт.
      ст.22 - опсва причината"Ще бъдете мразени от всички заради Моето Име,а който
      устои до край,той ще бъде спасен."
      *ще бъдете мразени от син,дъщеря,баща,брат,снаха защото си християнин
      *как ще стане това?
       Лк.12:51-53"Мислите ли,че съм дошъл да донеса мир на земята?Не,-казвам ви,-
       а по скоро разделение.Защото отсега нататък петима в една къща ще бъдат
       разделени:трима против двама и двама против трима,ще разделят баща против
       син и син против баща,майка против дъщеря и дъщеря против майка,свекърва
       против снаха си и снаха против свекърва си."
       *защо ще стане това
       1.син християнин баща мюсюлманин
       2.дъщеря християнка майка мюсюлманка
       3.снаха християнка свекърва мюсюлманка или трите обратно
       4.за да раздели овцете от козите
       5.за да бъде изпитана нашата вяра
          ст.37"Който обича баща или майка повече от Мен,не е достоен за Мен,и който
          обича син или дъщеря повече от Мен,не е достоен за Мен."
       пример:Авраам и жертвата на Исаак
       пример:Исус каза:коя е майка ми и кои са братята ми

                                                 заключение
      ст.38-39"и който не вземе кръста си да Ме следва,не е достоен за Мен.Който
      намери живота си,ще го изгуби,и който изгуби живота си заради Мен ще го намери

подготвил.Али Исмаилов Ахмедов 02.09.2007                 
   
 
 





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilveen
Категория: Хоби
Прочетен: 412106
Постинги: 331
Коментари: 21
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930