Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2012 14:38 - исус се отегля за да започне своето служение Мт.4.12-16
Автор: ilveen Категория: Хоби   
Прочетен: 765 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.07.2012 15:32


 исус се отегля за започне служението си    Мт.4:12-16"А когато чу Исус,че Йоан бил придаден на властта оттегли се в Галилейя.И като напусна Назарет, дойде и се засели в Капернаум край езерото,в Завулоновите и Нефталимовите предели;за да се сбъдне реченото чрез пророк Исая,който казва:"Завулоновата земя и Нефталимоватаземя,край езерото, отвъд Йордан,езическаа Галилейя,народът,който седеше в тъмнина видя голяма светлина,и на онези,които седяха в страната на мрачната сянка,на тях изгря светлина."    главна мисъл:Исус се отегля не защото се страхува или бои от някой.Исус се отегляза да започне Своето служение увод:отеглянето преди започването наа служение е бил и ще бъде модел на Божии`те избраници примери Йосиф се бе отеглил преди да започне своето служение - времето през което беше роб,той чака ше времето приготвено то Бога за да започне служението си Мойсей се бе отеглил преди да започне своето служение -четиридесете години  прекарани като овчар Илия се бе отеглил преди да започне своето служение -скри се в пещерата Йоан Кръстител се отегли в пустинята преди да започне своето служение Апостолите се отеглиха преди да започнат своето служение - молеха се в горницата Исус Христос също се отегли преди да започне Своето служение    І.причината поради която Исус се отегля 1.арестуването на Йоан Кръстител Лк.3:20"прибави над всичко това,чезатвори Йоан в тъмница." - защо Йоан трябваше да иде в тъмницата ?   Йоан трябваше да иде в тъмницата за да може Исус да започне служението Си Йн.3:27-Йоан в отговор каза:Човек не може да приеме  нищо,ако не му е дадено от небето.Вие сте ми свидетели,че казах:Не аз съм Христос,но съм изпратен пред Него.Младоженецът е,който  има невястата,аа приятелят на младоженеца който стои и го слуша,се радва твърде много поради гласа на младоженеца.И така,тази моя радост се  изпълни.Той трябва да расте,а пък аз да се смалявам." Йн.1:24-27"А изпратените бяха от фарисеите.И го попитаха,като му казаха:А защо кръщаваш ако не си Христос,нито Илия,нето пророкът?В отговор Йоан им каза:Аз кръщавам със вода,но сред вас стои Един,когото вие не познавате.Той е който идва след мен,на когато аз не съм достоен да развържа ремъка наа сандалитее Му." - ето това бе причината Исус да се оттегли от там и да започне слежението си в Галилея  ІІ.местонохождението където исус се оттегля за да започне своето служение 1.Галилея - област 2.Капернаум - град 3.край езерото "И като напусна Назарет, дойде и се засели в Капернаум край езерото,в Завулоновите и Нефталимовите предели;за да се сбъдне реченото чрез пророк Исая,който       казва:"Завулоновата земя и Нефталимоватаземя,край езерото." ІІІ.целта на христовото отегляне преди неговото слежение 1.да се сбъднат пророчествата от пророк исая "за да се сбъдне реченото чрез пророк Исая,който казва:"Завулоновата земя и Нефталимоватаземя,край езерото,отвъд Йордан,езическаа Галилейя,народът,който седеше в    тъмнина видя голяма светлина,и на онези,които седяха в страната на мрачната сянка,на тях изгря светлина."  а. Завулоноватаа земя - думана Завулон означава жилище или живеене или и двете ( желиже за живеене ) - Завулон е  десетият син на патриарха Яков Бит.30:20"И Лия каза:Бог ми даде добър дар,сега мъжът ми ще живее с мен,защото ме родих шестима сина.Затова го нарече Завулон." б.нефталимовата земя - нефталим означава борби или борба моя Бит.30:8"Тогава Рахил каза:Силнии борби водих със сестра си и надвих.Заатоваа го нарече Нефталим." - нефтаалим е роден от слугинята на Рахил - Вала и е шестият син на патриарха Яков 2.да видят светлина и тази светлина да изгрее за тях "народът,който седеше в тъмнина видя голяма светлина,и на онези,които седяха в страната на мрачната сянка,на тях изгря светлина."  Йн.1:5"И светлината свети в тъмнината;и тънината не я схвана." - коя беше тази светлина ? Лк.2:25-32"...светлина която да просвещава езичниците,и за слава на Твоя народ Израил." а. тази светлина беше за езичниците  б.тази светлина беше за слава на Божия народ Израил заключение Исус се отегли за да започне Своето служение.Днес по какъв начин ние започваме нашето служение?нека помислим върху това   подготвил.Али Исмаилов Ахмедов 26.03.2008  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilveen
Категория: Хоби
Прочетен: 406636
Постинги: 331
Коментари: 21
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930