Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2012 07:12 - непроменяемоста на Божието Слово Мт.5:18
Автор: ilveen Категория: Хоби   
Прочетен: 1159 Коментари: 0 Гласове:
0



 непроменяемоста на Божие`то Слово   Мт.5:18"защото,истина ви казвам:Докато премине небето и земята нито една йота,нито една точка от закона,няма да премине докато всичко не се сбъдне."   І.произхода на Непроменяемото Божие Слово 1.непроменяемото Божие Слово произхожда от Бог Отец Йн.1:1-3"В начало бе Словото;и Словото беше у Бога;и Словото бе Бог.То в началото беше у Бога,всичко чрез Него стана и без Него нищо не е станало от това което е станало." 2.непроменяемото Божие Слово произхожда от Исус Христос Който е  говоримото Слово на Бог Отец Йн.1:14"и Словото стана плът и пребиваваше(живееше) между нас и видяхме славата Му,слава като на Единородния от Отца пълно с благодат и истина." 3.непроменяемото Божие Слово произхожда от Книгата Библия 2.Тим.3:16"цялото писание е боговдъховено и полезно за поука,за изобличение,за поправление,за наставление в правдата;за да бъде божият човек усъвършенстван,съвърщено подготвен за всяко добро дело." ІІ.целта на непроменяемото Божие Слово 1.Божие,то Слово създава Йн.1:1-3"В начало бе Словото;и Словото беше у Бога;и Словото бе Бог.То в началото беше у Бога,всичко чрез Него стана и без Него нищо не е станало от това което е станало." Бит.1глава - всичко бе сътворено чрез Словото на Бога ( и Бог каза ) 2.Божие`то Слово дава живот  Мт.4:4"Писано е:Не само с хляб ще живее човек ,а с всяко Слово което излиза то Божиите уста." 3.Божие`то Слово не само дава живот но и съживява Пс.119:25"Душата ми прилепна за пръста,съжеви ме според Словото Си." Йн.11:43-44"когато каза това,извика със силен глас:Лазере излез навън.И умрелият излезе с ръце и крака,повити в саван,и лицето му покрито с кърпа...  4.Словото Божие укрепява човека Пс.119:28"душата ми се топи от тъга,укрепи ме според Словото Си." Мт.5:4"Блажени скърбящите,защото те ще се утешат." 5.Словото Божие вразумява човека Пс.119:169"нека се приближи викът ми пред теб,Господи,дай ми разум според Словото си." 6.Словото Божие избавя човека Пс.119:170"нека дойде молбата ми пред Теб,избави ме според Думата си." 1.избави ме от греха 2.избави ме от болеста 3.избави ме от смърта 7.Словото Божие изявява истината Йн.17:17"освети ги чрез истината,Твоето Слово е истина." 1.Тим.1:15"Вярно е това Слово и заслужава пълно приемане че Исус дойде да спасигрешните,от които главният съм аз." 8.Словото Божие изцелява човека Пс.107:20"изпращаш Словото Си и ги изцеляваш.... ІІІ.характера на непроменяемото Божие Слово 1.Словото Божие и живо 2.Словото Божие е действено- подвижно 3.Словото Божие е остро като двуостър меч 4.Словото Божие е неразрушимо 5.Словото Божие е неразделимо - не разделя на бедни и богати,бели и черни 6.Словото Божие поправя човека 7.Словото Божие наставлява човека 8.Словото Божие изобличава човека 9.Словото Божие усъвършенства човека 10.Словото Божие не се променя Мт.5:18"защото,истина ви казвам:Докато премине небето и земята нито една йота,нито една точка от закона,няма да премине докато всичко не се сбъдне." Мт.24:35"Небето и земята ще преминат,но Моите думи няма да преминат." Пс.119:89"До века,Господи е утвърдено Словото Ти на небесата." Ис.40:8"тревата изсъхна,цветът и окапа,но Словото на нашея Бог трае до века."                                         заключение   Божие`то Слово е изявено на света чрез Хрисос и чрез Библия`та,и никой човек няма сила да го разруши или да го промени писаното или говоримото Слово на Бога 1.Пет.1:24-25"Защото,всяко създание е като трева и цялата му слава като цвят на трева.Тревата изсъхна и цветът и окапа,но Словото Божие трае да века.Итова е Словото което ви е благовестено."   подготвил.Али Исмаилов Ахмедов 03.07.2004


Тагове:   слово,   божие,   непроменяемо,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilveen
Категория: Хоби
Прочетен: 404884
Постинги: 331
Коментари: 21
Гласове: 80
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031