Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2013 16:43 - Кой съм Аз Мт.16:13-20
Автор: ilveen Категория: Хоби   
Прочетен: 562 Коментари: 0 Гласове:
0



                                               Кой Съм Аз
Мт.16:13-20"

- животът тук на земята и вечноста зависи от това кой е Исус за теб

I.Христовият въпрос към учениците: Кой Съм Аз
Кой Съм Аз според хората
1.според хората Ти Си : Йоан Кръстител
- Кой е Йоан Кръстител ?
- Йоан Кръстител е определеният от Бога пратеник,който обяви пристигането на Исус Христос
Йн.1:19-28"
Йн.1:29-31"
- Йоан Кръстител е първият проповедник в Новия Завет който призовава към покаяние
Мт.3:1-2"
- Йоан Кръстител е човек който се изправя пред трудностите без да се страхува
Мк.6:16-18"
- Йоан Кръстител е човекът живял неповторим начин на живот,живот на послушание
Йн.3:26-31"
2.според хората Ти Си : пророк Илия
- пророкът който заключи небето да не вали дъжд три години и половина
- пророкът който изяви истиния Бог- огънят от небето
- пророкът който бе взет на небето с Божия колесница
3.според хората Ти Си : пророк Еремия
- пророкът който призоваваше Израел да се отрече от нечестието си,и да се приближи до Бога
*- За хората Исус беше всичко друго но не и Спасител на безсмъртната човешка душа.Днес мкозина от хората продължават да изповядват Исус като пророк,като добър
учител.Но нейа запомним едно Исус никога не е казвал че е пророк,хората казваха че Исус е пророкът от Назарет,но исус казваше за себе си.
Аз Съм Пътя,Истината и Живота
Аз Съм Възкръсението и Живота
II.Кой е  според Църквата
Мт.16:15"
1.Според Църквата Исус е Божия Помазаник
- Помазан от Светия Дух преди рождението
- Помазан от Светия Дух при Кръщението
2.Според Църквата Исус е Синът на Живия Бог
Йн.3:16"
пример: Гласът при Къщението
Мт.3:
пример: Гласът при Преображението
Мт.
III.Благословението и проклятието от това кой е Исус за теб
1.Благословението
Мт.16:17"
- Блажен си Симоне... Защо ? защото плът и кръв не ти е открила това.а Отец Ми коъто е на небесата
- благословен е този човек който е приел Исус Христос като Господ и Спасител в своя живот,такъв човек ще бъде новороден,а в царството на Отец влизат само тези които са новородени
Йн.3:1-8"
1.Кор.15:50"
2.Проклятието от неприемането на Исус като Син на Бога
- Вън от Небесното Царство
човек който не е приел Исус за свой личен Господ и Спасител няма да влезе в Небесното Царство - Защо ? Защото не е новороден ( плът и кръв не може да наследи Царството )
- В Словото четем че бесовете също вярват ноне вършат волята на Отца,а Неговата воля е да повярват в Неговия Син като Спасител а не като пророк

заключение

днес пред нас е поставен въпроса кой е Исус за нас.от отговора ще зависи къде ще прекараме вечнпстта

п-р Али Исмаилов Ахмедов 28.06.2010
 




Тагове:   аз,   КОЙ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilveen
Категория: Хоби
Прочетен: 412202
Постинги: 331
Коментари: 21
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930