Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2014 20:48 - СЕМЕЙСТВОТО НА ИСУС МК.3:31-35
Автор: ilveen Категория: Хоби   
Прочетен: 662 Коментари: 0 Гласове:
0



СЕМЕЙСТВОТО НА ИСУС

Марко.3:31-35 " Дохождат, прочее, майка Му и братята Му, и като стояха вън пратиха до Него да Го повикат. А около Него седеше едно множество; и казват Му: Ето, майка Ти и братята Ти вън, търсят Те. И в отговор им каза: Коя е майка Ми? кои са братята Ми? И като изгледа седящите около Него каза: Ето майка Ми и братята Ми! Защото, който върши Божията воля, той Ми е брат, и сестра, и майка. "

I.ЛИЧНОСТИТЕ КОИТО СЕ ПРЕДСТАВЯТ ЗА СЕМЕЙСТВОТО НА ИСУС
стих.31 " Дохождат, прочее, майка Му и братята Му, и като стояха вън пратиха до Него да Го повикат. "
1.Майката на Исус се представи за част от Неговото семейство
2.Братята на Исус се представиха за част от Неговото семейство
II.КОГО ПРИЕМА ИСУС ЗА СВОЕ СЕМЕЙСТВО
- Мария майката на Исус си мислеше че след като те са част от семейството на исус те са спасени но нека видим отговора на Исус
1.Исус приема за свое семейство тези които изпълняват волята на Отца Му
Йоана 6:40 " Защото това е волята на Отца Ми: всеки, който види Сина и повярва в Него, да има вечен живот, и Аз да го възкреся в последния ден. "
2.Защо само изпълнителите на Божията воля стават част от семейството на Исус
А.Защото не слушателите ще бъдат оправдани и не слушателите ще станат част от семейството на Исус
Б.Защото не читателите ще бъдат оправдани и не читателите ще станат част от семейството на Исус
В.Защото не можещите ще бъдат оправдани и не можещите ще станат част от семейството на Исус
- В семейството на Исус ще бъде всеки който върши волята на Отца
III.КАК - НАЧИНЪТ ПО КОЙТО МОЖЕМ ДА СТАНЕМ ЧАСТ ОТ ХРИСТОВОТО СЕМЕЙСТВО
1.Ние може да станем част от Христовото семейство чрез изповед
Римляни 10:9а-10 б " Защото, ако изповядаш с устата си, че Исус е Господ...и с уста прави изповед и се спасява. "
или става част от семейството на Исус
2.Ние може да станем част от Христовото семейство чрез вяра
Римляни 10:9б-10а " и повярваш със сърцето си, че Бог Го е възкресил от мъртвите ще се спасиш...Защото със сърце вярва човек и се оправдава,
А.човек не се оправдава,не става част от семейството на Исус поради това че може да проповядва,да пее или да свидетелства с устата се
Б.човек не се оправдава,не става част от семейството на Исус поради това че има знанието че Исус умря и възкръсна за него
В.човек става част от семейството на Исус когато изповяда със устата си че Исус е господ и повярва със сърцето си че Бог го е възръсил от мъртвите
3.Ние може да станем част от Христовото семейство като се отречем от себе си
Лука 14:26-27 " Ако дойде някой при Мене, и не намрази баща си и майка си, жена си, чадата си, братята си, и сестрите си, а още и собствения си живот, не може да бъде Мой ученик. " ( ако не се отречем от себе си не можем да бъде част от Моето семейство )
4.Ние може да станем част от Христовото семейство като следваме Исус
Лука.14:27 " Който не носи своя кръст и не върви след Мене, не може да бъде Мой ученик. " ( ако не носим кръста си не можем да бъде част от Моето семейство )
4.Ние може да станем част от Христовото семейство като пребъдваме в Него
Йоана 15:4 " Пребъдвайте в Мене, и Аз във вас. Както пръчката не може да даде плод от самосебе си, ако не остане на лозата, така и вие не можете, ако не пребъдете в Мене. " ( ако не пребъдваме в Исус не може да бъдем част от Моето семейство )
- ние пребъдваме с Исус чрез молитвата,чрез Гоподната вечеря,чрез Словото и чрез общението със братята и сестрите
5.Ние може да станем част от Христовото семейство като устоим до край
Матей 10:22 " Ще бъдете мразени от всички, поради Моето име; а който устои до край, той ще бъде спасен. "
( ако не устоим до край не може да бъдем част от Моето семейство )
IV.МЕСТОНАХОЖДЕНИЕТО НА ХРИСТОВОТО СЕМЕЙСТВО
- Къде е семейството на Исус,къде може да го намерим ?
1. Христовото семейство е вътре в нашето сърце
Йоана 14:23 " Исус в отговор му рече: Ако Ме люби някой, ще пази учението Ми; и Отец Ми ще го възлюби, и Ние ще дойдем при него и ще направим обиталище у него. "
1 Коринтяни 3:16-17 " Не знаете ли, че сте храм на Бога, и че Божият Дух живее във вас? Ако някой развали Божия храм, него Бог ще развали; защото Божият храм е свет, който храм сте вие. "
V.БЛАГОСЛОВЕНИЕТО НА ЧОВЕКА СТАНАЛ ЧАСТ ОТ СЕМЕЙСТВОТО НА ИСУС

1.Първо благословение става част от едно огромно семейство ( семейство което изповядва и вярва че Исус е Господ и Спасител и изпълнява волата на Отца )
2.Второ благословение получава вечен живот
Марко 10:29-30 " Исус каза: Истина ви казвам: Няма човек, който да е оставил къща, или братя, или сестри, или майка, или баща, или чада, или ниви, заради Мене и заради благовестието, и да не получи стократно сега, в настоящето време, къщи и братя, и сестри, и майки, и чада, и ниви, заедно с гонения, а в идещия свят {Или: Век.} вечен живот. "
Заключение
желаеш ли да станеш част от семейството на Исус ? ако желаеш престани да се заблуждаваш като си казваш аз съм повярвал аз съм спасен,аз съм част от семейството на Исус.За да станеш истински член на Христовото семейство трябва не само да го приемеш и да вярваш но ти трябва да пребъдваш в Него,трябва да го следваш,трябва да се отречеш от себе си,да бъдеш верен до край и да вършиш Божията воля.Ако правиш това ти си станал част от семейството на Исус за което Словото казва в
Йоана 1:12 " А на ония, които Го приеха, даде право да станат Божии чада, сиреч, на тия, които вярват в Неговото име;

Али Исмаилов Ахмедов  Църква " Нов Живот " Ямбол 03.05.2011





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilveen
Категория: Хоби
Прочетен: 412308
Постинги: 331
Коментари: 21
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930