Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2014 06:41 - ОБВИНЕНИЕ ОТВЪН И ОТВЪТРЕ МК.3:21-30
Автор: ilveen Категория: Хоби   
Прочетен: 600 Коментари: 0 Гласове:
0



ОБВЕНЕНИЕ ОТВЪН И ОТВЪТРЕ

Марко.3:21-30 " А своите Му, като чуха това, излязоха за да Го хванат; защото казваха, че не бил на Себе Си. И книжниците, които бяха слезли от Ерусалим, казваха, че Той има Веелзевул, и че изгонва бесовете чрез началника на бесовете. Но Той, като ги повика, казваше им с притчи: Как може Сатана да изгонва Сатана? Ако едно царство се раздели против себе си, това царство не може да устои. И ако един дом се раздели против себе си, тоя дом не ще може да устои.
И ако Сатана е въстанал против себе си, и се е разделил, той не може да устои, но дошъл му е краят. Обаче никой не може да влезе в къщата на силния човек, да ограби покъщнината му, ако първо не върже силния, и тогава ще ограби къщата му. Истина ви казвам, че всичките грехове на човешкия род ще бъдат простени, и всичките хули с които биха богохулствували; но ако някой похули Светия Дух, за него няма прошка до века, но е виновен за вечен грях. Това рече Той, защото казваха: Има нечист дух. "

I.ОБВИНЕНИЕТО ОТВЪТРЕ
А своите Му, като чуха това, излязоха за да Го хванат; защото казваха, че не бил на Себе Си.
1. Обвинен в лудост от майка си и бртята си
Лука 12:52-53 " Защото от сега нататък петима в една къща ще бъдат разделени, трима против двама, и двама против трима.Ще се разделят баща против син, и син против баща; майка против дъщеря и дъщеря против майка; свекърва против снаха си, и снаха против свекърва си. "
2. обвинен от семейството Си че търси Божието царство и Божията правда
- до семейството на Исус стигна слухът че Той не е добре,не е себе си и е полудял.Затова те излязоха да Хванат Исуси да Го върнат у дома понеже не не бил на себе си
- Защо хората кават че Исус не е бил на себе си ? ами по простата причина че Исус правил това което трябва да прави,а това не било прието за нормално
А.Не било прието за нормално да кажеш на хората че трябва да разделят хлаба си с гладния
Б.Не било прието за нормално да кажеш на хората че трябва да облечат голия
В.Не било прието за нормално да кажеш на хората че трябва да приютят бездомния
Г.Не било прието за нормално да кажеш на хората че трябва да помагат на тези които са в нужда
Д.Не било прието за нормално да кажеш на хората че трябва да се молят за враговете си и за тизи които ги гонят и са против тях
- и понеже в очите на хората това не е било нормално те казали че Исус е ненормален,луд и не е на себе си
пример:
Йоана 10:1-20 "Истина, истина ви казвам, който не влиза през вратата на кошарата на овцете, но прескача от другаде, той е крадец и разбойник.А който влиза през вратата, овчар е на овцете.Нему вратарят отваря; и овцете слушат гласа му; и вика своите овце по име и ги извежда.Когато е изкарал всичките свои, върви пред тях; и овцете го следват, защото познават гласа му.А подир чужд човек няма да следват, но ще побягнат от него; защото не познават гласа на чуждите.Тази притча им каза Исус; но те не разбраха какво им говореше.Тогава Исус пак рече: Истина, истина ви казвам, Аз съм вратата на овцете.Всички, които са дошли преди Мене са крадци и разбойници; но овцете не ги послушаха.Аз съм вратата; през Мене ако влезе някой, ще бъде спасен, и ще влиза, и ще излиза, и паша ще намира.Крадецът влиза само да открадне, да заколи и да погуби: Аз дойдох за да имат живот, и да го имат изобилно.Аз съм добрият пастир; добрият пастир живота си дава за овцете.Който е наемник, а не овчар, и не е стопанин на овцете, вижда вълка, че иде, и, като оставя овцете, бяга; и вълкът ги разграбва и разпръсва.|Той бяга| защото е наемник, и не го е грижа за овцете.Аз съм добрият пастир, и познавам Моите, и Моите Мене познават,също както Отец познава Мене, и Аз познавам Отца; и Аз давам живота Си за овцете.И други овце имам, които не са от тая кошара, и тях трябва да доведа; и ще чуят гласа Ми; и ще станат едно стадо с един пастир.Затова Ме люби Отец, защото Аз давам живота Си, за да го взема пак.Никой не Ми го отнема, но Аз от Себе Си го давам. Имам право да го дам, и имам право пак да го взема. Тая заповед получих от Отца Си.Поради тия думи пак възникна раздор между юдеите.Мнозина от тях казваха: Бяс има, и луд е; защо Го слушате?Други казваха: Тия думи не са на човек хванат от бяс. Може ли бяс да отваря очи на слепи?
- Исус казваше Аз Съм вратата на кошарата ( Небесното Царство )
- Исус казваше Аз Съм добрият пастир който дава живота си за овцете
- Исус казваше Аз Съм Пътя Истината и Живата
- Исус казваше Аз Съм Светлината на света
- Исус казваше Аз Съм Възкъсението
- Исус казваше Аз Съм Живата вода но книжницете и фарисеите не повярваха и казаха бяс има и е луд и поради тази причина извикаха семейството Му
В Дея.Ап.26:24-25 "четем за обвинението на апостол Павел" Когато той така се защищаваше, Фест извика със силен глас: Полудял си, Павле;
голямата ти ученост те докарва до лудост.А Павел рече: Не съм полудял, честити Фесте, но от здрав ум изговарям истинни думи. "
Павел беше приятел със цар Агрипа,беше приятел и с мнозина от книжниците и свещениците но никой не му повярва а напротив казаха полудял си Павле
II.ОБВИНЕНИЕТО ОТВЪН
- обвинението отвън дойде от религиозните хора наречени свещеници,книжници и фарисеи но истинката личност която обвиняваше Исус не бе семейството му,не бяха и религиозните водачи а беше дявола наречен клеветникът на всички които вярват че Исус е Божия Син и Спасител на грешния човек
пример:След като дявола не можа да изкуши Исус в пустинята той реши да направи всичко възможно за да попречи на неговото служение,а най трудното с лужението на всеки един християнин е да устои на атаките на семейството и приятелите си но словото Божие ни насърчава да следваме Ису а не това което казва семейството ни
Матей 10:37-38 " Който люби баща или майка повече от Мене, не е достоен за Мене; и който люби син или дъщеря повече от Мене, не е достоен за Мене;и който не вземе кръста си и не върви след Мене, не е достоен за Мене. "
1.Обвинението на Исус от вън беше в това че изгонвал бесовете чрез началника на бесовете
стих.22 " И книжниците, които бяха слезли от Ерусалим, казваха, че Той има Веелзевул, и че изгонва бесовете чрез началника на бесовете. "
Матей 12:24-27 " А фарисеите, като чуха това, рекоха: Тоя не изгонва бесовете, освен чрез началника на бесовете, Веелзевула.А |Исус|, като знаеше техните помисли, рече им: Всяко царство, разделено против себе си, запустява; и никой град или дом, разделен против себе си няма да устои.Ако Сатана изгонва Сатана, той се е разделил против себе си; тогава как ще устои неговото царство?При това, ако Аз чрез Веелзевула изгонвам бесовете, чрез кого ги изгонват вашите възпитаници? Затова, те ще ви бъдат съдии. "
2.Религиозните първенци обвиняваха Исус защото той говореше истината
Йоана 18:36 " Исус отговори: Моето царство не е от този свят; ако беше царството Ми от този свят, служителите Ми щяха да се борят да не бъда предаден на юдеите. А сега царството Ми не е оттук. "
3. Исус изобличава Своите обвинители
Марко 3:23-27 " Но Той, като ги повика, казваше им с притчи: Как може Сатана да изгонва Сатана?Ако едно царство се раздели против себе си, това царство не може да устои.И ако един дом се раздели против себе си, тоя дом не ще може да устои.И ако Сатана е въстанал против себе си, и се е разделил, той не може да устои, но дошъл му е краят.Обаче никой не може да влезе в къщата на силния |човек|, да ограби покъщнината му, ако първо не върже силния, и тогава ще ограби къщата му. "
А.Как може сатана да изгонва сатана
Б. Как може едно царство да се раздели против себе си ако се раздели то това царство няма да устои
В.Как може един дом да се раздели против себе си ( мъжът да прави едно жената друго ) този дом ще падне и така ако Аз казва Исус изгонвам сатана и разделям царството му защо не се радвате че Божието царство е дошло до вас и То е много по силно и мощно от царството на дявола радвайте се и не обвинявате
III.ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕТО ДО ОБВИНИТЕЛИТЕ
1. понеже не вярвате а обвинявате Божието Царство ще се отнеме от вас
Матей 21:43 " Затова ви казвам, че Божието царство ще се отнеме от вас, и ще се даде на народ, който принася плодовете му. "
2. Понеже не търсете Небесното царство а търсите богатството на този свят то вие няма да влезете в нето
Матей 19:24 " При това ви казвам: По-лесно е камила да мине през иглени уши, отколкото богат да влезе в Божието царство. "
Лука 9:62 " А Исус му каза: Никой, който е турил ръката си на ралото и гледа назад, не е годен за Божието царство. "
IV.ОБВИНЕНИЕТО НА ХРИСТОВОТА ЦЪРКВА ДНЕС
Днес Христовата Църква продължава да бъде обвинявана,обвинявана не само от света,но и от семейството
Пример:Матей 13:54-58 " И като дойде в родината Си, поучаваше ги в синагогите им, така щото те се чудеха и думаха: От къде са на Тогова тая мъдрост и тия велики дела?Не е ли Тоя син на дърводелеца? Майка Му не казва ли се Мария, и братята Му Яков и Иосиф, Симон и Юда?И сестрите Му не са ли всички при нас? От къде е, прочее, на този всичко това?И съблазняваха се в Него. А Исус им рече: Никой пророк не е без почит, освен в своята родина и в своя дом.И не извърши там много велики дела, поради неверието им."
1.Обвинени сме в това че призоваваме хората да се покаят и бъдат спасени
Матей 4:17 " От тогава Исус започна да проповядва, казвайки: Покайте се, защото наближи небесното царство. "
2.Обвинини сме че призоваваме хората да дойдат при Бога с вяра
Марко 16:16 " Който повярва и се кръсти ще бъде спасен; а който не повярва ще бъде осъден. "
Заключение
Христовата Църква ще продължава да бъде гонена докато не дойде Исус да я вземе.Дотогава ние вярващите трябва да проповядваме благата вест,да разрушаваме царството на дявола и да устоим до край Иоана: 15:20 " Помнете думата, която ви казах, слугата не е по-горен от господаря си. Ако Мене гониха, и вас ще гонят; ако са опазили Моето учение, и вашето ще пазят. " а доколкото за това че ще въдете гонени,мразени дори убивани,наричани луди радвайте се защото наградата ви е голяма 2 тимотей 4:7-8 " Аз се подвизах в доброто войнствуване, попрището свърших, вярата опазих;отсега нататък се пази за мене венецът (правдата), който Господ, праведният Съдия, ще ми въздаде в оня ден; и не само на мене, но и на всички, които са обикнали Неговото явление. " амин

п-р Али Исмаилов Ахмедов 12.06.2014 Църква " Нов Живот " Ямбол










Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilveen
Категория: Хоби
Прочетен: 406191
Постинги: 331
Коментари: 21
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930