Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2015 10:31 - Ти Си Мк 8:27-30
Автор: ilveen Категория: Хоби   
Прочетен: 795 Коментари: 0 Гласове:
0



ТИ СИ

Марко 8:27-30" И излезе Исус с учениците Си по селата на Кесария Филипова; и по пътя попита учениците Си, като им каза: Според както казват хората: Кой съм Аз? А те в отговор Му казаха: Иоан Кръстител; други - Илия; а трети - един от пророците. Тогава ги попита: Но според както вие казвате: Кой съм? Петър в отговор Му каза: Ти си Христос. И заръча им никому да не казват за Него.

I.ПЪТЕШЕСТВИЕТО ЧРЕЗ КОЕТО СЕ ОТКРИВА ИСТИНСКАТА ЛИЧНОСТ НА ИСУС - ТИ СИ -
стих 27"И излезе Исус с учениците Си по селата на Кесария Филипова; и по пътя попита учениците Си, като им каза: Според както казват хората: Кой съм Аз?
II.ВЪПРОСЪТ ДО УЧЕНИЦИТЕ ОТНОСНО ЛИЧНОСТТА НА ИСУС
1. Според хората Кой Съм Аз
А. Според хората Ти Си Йоан Кръстител
Марко 6:14"И цяр Ирод чу за Исуса, (защото името Му стана известно), и думаше: Иоан Кръстител е възкръснал от мъртвите и за това тия велики сили действуват чрез Него.
- както тогава така и днес хората измислят неща вместо да приемат истината
Б. Според хората Ти Си пророк Илия
- пророкът който бе взет на небето
В. Според хората Ти Си един от пророците
- Мойсей,Исая или Еремия но не и това което Ти казваш
2. Според вас Кой съм Аз
1. Според нас Ти Си Христос Помазаника
- Ти Си избрания Спасител на света
Йоана 3:16"Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине ни един, който вярва в Него, но да има вечен живот:
Матей 1:21"Тя ще роди син, когото ще наречеш Исус {Спасител.}; защото Той е Който ще спаси людете Си от греховете им.
Йоана 1:29"На следния ден Иоан вижда Исуса, че иде към него, и казва: Ето Божият Агнец, Който носи греха на света!
2. Според нас Ти Си Хляба на живота и живата вода
Йоана 6:35"Исус им рече: Аз съм хлябът на живота; който дойде при Мене никак няма да огладнее, и който вярва в Мене никак няма да ожаднее.
3. Според нас Ти Си Светлината на света
Йоана 8:12"Тогава Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота.
4. Според нас Ти не Си от този свят
Йоана 8:23" И рече им: Вие сте от тия, които са долу; Аз съм от ония, които са горе. Вие сте от този свят; а Аз не съм от този свят.
5. Според нас Ти Си Вратата на овцете
Йоана 10:9"Аз съм вратата; през Мене ако влезе някой, ще бъде спасен, и ще влиза, и ще излиза, и паша ще намира.
6. Според нас Ти Си Добрият пастир
Йоана 10:11"Аз съм добрият пастир; добрият пастир живота си дава за овцете.
7. Според нас Ти и Отец сте едно
Йоана 10:30"Аз и Отец едно сме.
8. Според нас Ти Си Възкръсението и живота
Йоана 11:25" Исус й рече: Аз съм възкресението и живота; който вярва в Мене, ако и да умре, ще живее;
9. Според нас Ти Си Пътя и Истината
Йоана 14:6"Исус му казва: Аз съм пътят, и истината, и животът; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене.
10. Според нас Ти Си Божията лоза
Йоана 15:5"Аз съм лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мене, и Аз в него, той дава много плод; защото, отделени от Мене, не можете да сторите нищо.

Заключение
Кой е Исус за теб?
За света Исус може да е пророк и добър човек,но според теб кой е Исус
защото първото име с което Бог се открива на човека е Аз Съм Който съм
или Аз Съм Бог според стоята нужда и проблем

п-р Али Исмаилов Ахмедов 20.06.2011 Църква "Нов Живот"Ямбол


Тагове:   мк 827-30,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilveen
Категория: Хоби
Прочетен: 406679
Постинги: 331
Коментари: 21
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930