Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2017 16:48 - Исус е обявен за Месия Йоан 1:29-34
Автор: ilveen Категория: Хоби   
Прочетен: 708 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ИСУС Е ОБЯВЕН ЗА МЕСИЯ   Йоан 1:29-34"  На следния ден Иоан вижда Исуса, че иде към него, и казва: Ето Божият Агнец, Който носи греха на света!Тоя е за Когото рекох: Подир мене иде човек, Който достигна да бъде пред мене, защото спрямо мене беше пръв. И аз Го не познавах; но дойдох и кръщавам с вода затова, за да бъде Той изявен на Израиля. И Иоан свидетелствува, казвайки: Видях Духът да слиза като гълъб от небето и да почива върху Него. И аз Го не познах; но Оня, Който ме прати да кръщавам с вода Той ми рече: Онзи, над Когото видиш да слиза Духът и да почива върху Него, Той е Който кръщава със Светия Дух. И видях и свидетелствувам, че Тоя е Божият Син.    I. ВРЕМЕТО ПРЕЗ КОЕТО ИСУС БИВА ОБЯВЕН ЗА МЕСИЯ стих 29а" На следния ден Иоан вижда Исуса, - Това е вторият ден след въпроса на изпратените при Йоан Кръстител относно въпроса кой е той? II. НАЧИНЪТ ПО-КОЙТО ЙОАН КРЪСТИТЕЛ ОБЯВЯВА ИСУС ЗА ДЪЛГООЧАКВАНИЯ МЕСИЯ стих 29б" че иде към него, и казва: Ето Божият Агнец, Който носи греха на света!  - В тези думи Йоан Кръстител им показа изпълнението на Словото относно дългоочаквания Месия Исая 53:7" Той беше угнетяван, но смири Себе Си, И не отвори устата Си; Както агне водено на клане, И както овца, която пред стригачите си не издава глас, Така Той не отвори устата Си.  1Петрово 1:18-19" като знаете, че не с тленни неща - сребро или злато - сте изкупени от суетния живот, предаден вам от бащите ви, но със скъпоценната кръв на Христа, като на агнец без недостатък и пречист,  1Коринтяни 5:7" ни уверява в жертвата на Божия Агнец " Очистете стария квас, за да бъдете ново тесто, - тъй като сте безквасни; защото и нашата пасха, Христос, биде заклан [за нас].  - По тая причина Йоан Кръстител казва:Ето Божият Агнец,Който носи греха на света,и продържава стих 30"  Тоя е за Когото рекох: Подир мене иде човек, Който достигна да бъде пред мене, защото спрямо мене беше пръв.  III. ЙОАН КРЪСТИТЕЛ РАЗКРИВА НАЧИНЪТ ПО-КОЙТО ДЪЛГООЧАКВАНИЯ МЕСИЯ ЩЕ БЪДЕ ИЗЯВЕН НА СВЕТА стих 31" И аз Го не познавах; но дойдох и кръщавам с вода затова, за да бъде Той изявен на Израиля.  - Кръщението което Йоан Кръстител правеше бе народът да чуе Божия глас при кръщението на Исус и да повярва в Него стих 32-33" И Иоан свидетелствува, казвайки: Видях Духът да слиза като гълъб от небето и да почива върху Него. И аз Го не познах; но Оня, Който ме прати да кръщавам с вода Той ми рече: Онзи, над Когото видиш да слиза Духът и да почива върху Него, Той е Който кръщава със Светия Дух.  1. Слизането на Светия Дух над Исус бе белегът че Той е дългоочаквания Месия 2. Авторитета на Бог Отец бе белегът че Исус е дългоочаквания Месия " Но Онзи,Който Ме прати да кръщавам с вода,Той ми рече:Онзи над Когото видиш да слиза Духът и да почива върху Него,Той е Който кръщава със Светия Дух." 3. Свидетелството на Йоан Кръстител стих 34 "И видях и сведетелствам,че Този е Божият Син.   Заключение Днес какво е нашето свидетелство? Нашето свидетелство днес е водното кръщение,чрез което свидетелстваме на света ме Исус е Спасителят,Божият Агнец който понесе греха на церия свят   п-р Али Исмаилов Ахмедов 25.02.2016 Църква "Нов Живот" Ямбол  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilveen
Категория: Хоби
Прочетен: 406501
Постинги: 331
Коментари: 21
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930