Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2013 11:14 - Исус и Писанията Мт.12:14-21
Автор: ilveen Категория: Хоби   
Прочетен: 513 Коментари: 0 Гласове:
0



 ИСУС   И   ПИСАНИЯТА   Мт.12:14-21" фарисеите, като излязоха, наговориха се против Него, как да Го погубят.Но Исус, като позна| това|, оттегли се оттам; и мнозина тръгнаха подире Му, и Той ги изцели всички.И заръча им да Го не разгласяват;за да се сбъдне реченото чрез пророк Исаия, който казва:"Ето Моят служител, Когото избрах,  Моят възлюбен, в Когото е благоволението на душата Ми;Ще положа Духа Си на Него, И Той ще възвести съдба на народите.Няма да се скара, нито да извика, Нито ще чуе някой гласа Му по площадите;Смазана тръстика няма да пречупи, И замъждял фитил няма да угаси, Докато изведе правосъдието към победа. И в Неговото име народите ще се надяват".   І.Обвинителите на Исус и Писанията - Фарисеите - Те се наговориха да погубят Исус - Какво попречи на фарисеите да погубят Исус и Писанието за Него ? 1. Времето на Христовата смърт  - все още не беше дошъл часът на Неговата смърт Йн.7:30"И тъй, искаха да Го хванат; но никой не тури ръка на Него, защото часът Му още не беше дошъл." 2. Страхът от народа Мт.21:46"  но, когато поискаха да Го хванат, побояха се от народа понеже Го считаше за пророк." ІІ. Причината поради която обвиняваха Исус и Писанията 1. Нарушаването на съботата Йн.5:16"И затова юдеите гонеха Исуса, защото вършеше тия неща в събота." -  гонеха Исус ( търсеха случай да Го убият ) Мт.12:1-2"По онова време, в една събота, Исус минаваше през посевите; а учениците Му, като огладняха, почнаха да късат класове и да ядат.А фарисеите, като видяха това, рекоха Му: Виж Твоите ученици вършат каквото не е позволено да се върши в събота." 2. Изцелението на човека със изсъхналата ръка Мт.12:11-14" Той им каза: Кой човек от вас, ако има една овца, и тя в съботен ден падне в яма, не ще я улови и извади?А колко е по-скъп човек от овца! Затова позволено е да се прави добро в съботен ден.Тогава казва на човека: Простри ръката си. И той я простря; и тя стана здрава като другата.А фарисеите, като излязоха, наговориха се против Него, как да Го погубят." 3.За да сбъднат писанията относно Исус Мт.12:17" а да се сбъдне реченото чрез пророк Исаия, който казва: - Какво казва пророкът за Исус и това което е писано за Него ? а. Ето Моят Служител - Исус Христос дойде за да бъде не господар а слуга Мт.20:27-28"и който иска да бъде пръв между вас, ще ви бъде слуга;също както и Човешкият Син не дойде да Му служат, но да служи, и да даде живота Си откуп за мнозина." б. Моят възлюбен в когото е благоволението на душата Ми Мт.3:17"и ето глас от небесата, който казваше: Този е възлюбеният Ми Син, в Когото е Моето благоволение. в. Ще положа Духа Си на Него Йн.1:32-34"И Иоан свидетелствува, казвайки: Видях Духът да слиза като гълъб от небето и да почива върху Него.И аз Го не познах; но Оня, Който ме прати да кръщавам с вода Той ми рече: Онзи, над Когото видиш да слиза Духът и да почива върху Него, Той е Който кръщава със Светия Дух.И видях и свидетелствувам, че Тоя е Божият Син."  г. Нама да се скара,нито да извика Ис.53:7"Той беше угнетяван, но смири Себе Си.И не отвори устата Си;Както агне водено на клане,И както овца, която пред стригачите си не издава глас,Така Той не отвори устата Си. д. Смазана тръстика няма да пречупи и тлеещ фитил няма да угаси - няма да попречи на сиромаха да влезе в небесното царство - няма да наскърби бедния или да го натовари с тегота е. Той ще възвести съд над народите Мт.16:27" Защото Човешкият Син ще дойде в славата на Отца Си със Своите ангели; и тогава ще въздаде всекиму според делата му. ж. В Неговото име ще се надяват народите - Ще се Надяват в Неговото име за спасение Дея.Ап.4:12" И чрез никой друг няма спасение; защото няма под небето друго име дадено между {|Или|: Открито на.}* човеците, чрез което трябва да се спасим. Римляни:1:16"Защото не се срамувам от благовестието [Христово]; понеже е Божия сила за спасение на всекиго, който вярва, първо на юдеина, а после и на езичника." 1.Сол.5:9" Защото Бог ни е определил не на гняв, но да получим спасение чрез нашия Господ Исус Христос, - Ще се надяват в Неговото име на изцеление Дея.Ап.3:1-9"|Един ден|, когато Петър и Иоан отиваха в храма в деветия час, часът на молитвата,някои| носеха един човек куц от рождението си. Него слагаха всеки ден при тъй наречените Красни врата на храма, да проси милостиня от ония, които влизаха в храма.Той, като видя Петра и Иоана, когато щяха да влязат в храма, попроси да му се даде милостиня.А Петър, с Иоана, се взря в него и рече: Погледни ни.И той внимаваше на тях, като очакваше да получи нещо от тях.Но Петър рече: Сребро и злато аз нямам; но каквото имам, това ти давам; в името на Исуса Христа Назарянина, [стани и] ходи. И като го хвана за дясната ръка, дигна го; и на часа нозете и глезените му добиха сила.И той като скочи, изправи се и проходи; и влезе с тях в храма та ходеше и скачаше и славеше Бога.И всичките люде го видяха да ходи и да слави Бога, - Ще се надяват в Неговото име на благословение Еф.1:3" Благословен |да бъде| Бог и Отец на нашия Господ Исус Христос, Който в Христа ни е благословил с всяко духовно благословение в небесни места; - Ще се надяват в Неговото име на утешение Мт.11:28"Дойдете при Мене всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви успокоя." Пс.23:1-6"Господ е Пастир мой;Няма да остана в нужда.На зелени пасбища ме успокоява;При тихи води ме завежда.Освежава душата ми;Води ме през прави пътеки заради името Си.Да! и в долината на мрачната сянка ако ходя Няма да се уплаша от зло;Защото Ти си с мене;Твоят жезъл и Твоята тояга, те ме утешават.Приготвяш пред мене трапеза в присъствието на неприятелите ми,Помазал си с миро главата ми; чашата ми се прелива.Наистина благост и милост ще ме следватПрез всичките дни на живота ми;И аз ще живея за винаги в дома Господен."   заключение   Днес какво означава за нас името Исус ? Днес какво е значението на Писанията за нас ? Днес нека се запитаме с тези въпроси обвинавами ли Исус и Писанията или се надяваме и благодарим.Да благодарим за това че Исус остави небесната слава и дойде на прокълнатата земя за да изпълни Божия`та воля и да спаси грешния човек. Днес в кого е нашата надежда ? В кого е нашето упование ? нека си отговорим сами на тези въпроси   п-р Али Исмаилов Ахмедов 31.03.2008


Тагове:   исус,   писания,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilveen
Категория: Хоби
Прочетен: 412145
Постинги: 331
Коментари: 21
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930